ПРОМОЦИЈА НОВИХ ЕДУКАТИВНИХ КАМПАЊА ЈП „ПУТЕВИ СРБИЈЕ“
ЈП „Путеви Србије“ наставља у континуитету да спроводи активности у вези са унапређењем безбедности саобраћаја и системски делује на подизање нивоа свести учесника у саобраћају спровођењем две нове кампање:
„Не блокирај зауставну, не заустављај живот“ Едукативном кампањом „Не блокирај зауставну, не заустављај живот“, ЈП „Путеви Србије“ жели да утиче на понашање возача на аутопутевима и пробуди свест о о значају и употреби зауставне траке.
Кампања се спроводи како би се утицало на непрописно понашање учесника у саобраћају приликом коришћења зауставне траке, а у циљу едукације корисника пута о правилном коришћењу зауставне траке и то искључиво за заустављање возила због неисправности или изненадне неспособности возача за управљање возилом и указати на ризик и последице небезбедног заустављања у зауставној траци.
Имајући у виду велику заступљеност саобраћајних незгода у зауставној траци аутопута едукативна кампања се посебно односи на возаче теретних возила, возаче аутобуса који примају путнике, возаче путничких возила који се непрописно заустављају у зауставној траци ради обављања различитих потреба.
„Не уништавај саобраћајни знак – знак значи живот“
Едукативном кампањом „Не уништавај саобраћајни знак – знак значи живот“, ЈП „Путеви Србије“ жели да укаже на утицај оштећене, покрадене саобраћајне сигнализације и опреме на безбедност у саобраћају и апелује на све оне који уништавају, краду или на други начин оштећују саобраћајну сигнализацију да то не раде, јер се тако могу спречити саобраћајне незгоде.Немогућност правовременог реаговања и доношења одлука учесника у саобраћају због недостатка или исправности саобраћајне сигнализације и опреме пре свега је последица вандалског понашања трећих лица која може довести до саобраћајне незгоде са смртним исходом.
Водећи се тезом да се незгоде на путевима могу спречити, ЈП „Путеви Србије“ ће системски деловати на подизање нивоа свести учесника у саобраћају.У ту сврху припремљени су едукативни видео и радио спот, објаве за друштвене и социјалне мреже, информативни флајери и постери…..
Основни циљ спровођења едукативних кампања је подизање свести о проблемима страдања у саобраћају, односно скретање пажње јавности на значај и могућности унапређења нивоа безбедности саобраћаја, као и смањење нивоа страдања у саобраћају кроз едукацију свих учесника у саобраћају.
Коментари