ВРЕМЕ ЈЕ ЗА СИГУРНУ ШТЕДЊУ У АИК БАНЦИ
Као домаћа и јака, АИК Банка је дуги низ година препозната као банка у коју клијенти имају пуно поверење и зато је по висини укупне штедње међу водећим банкама у Србији. О актуелној акцијској понуди поводом Недеље штедње, али и о разлозима због којих клијенти са сигурношћу поверавају своју уштеђевину АИК Банци, разговарали смо са Мајом Стевановић, директорком филијале Јагодина.
Какву понуду је АИК Банка спремила својим штедишама поводом Недеље штедње?Дуги низ година АИК Банка је међу водећим банкама у Србији када је реч о понуди штедних производа грађанима. Као и претходних година, и ове године смо нашу понуду штедних производа проширили новим производом – ФЛЕКСИБИЛНА ОРОЧЕНА ШТЕДЊА У ЕВРИМА, која омогућава штедишама да ороче своја средства на 12, 25 и 36 месеци по атрактивним номиналним каматним стопама уз могућност да у сваком тренутку, ако им новац затреба, могу да раскину уговор о орочењу и да за издржани период штедње добију одговарајућу каматну стопу.
АИК Банка сада у својој понуди има флекси штедњу у еврима на 12 месеци, као и четири производа који се тичу орочене штедње у еврима на рок од 12, 25 и 36 месеци. Својим штедишама смо понудили најбољи микс штедних производа који у сваком смислу прати њихове потребе у погледу рочности улога, уложених износа, захтеване каматне стопе, расположивости, и преферираних канала дистрибуције на којима је могуће вршити исплате и уплате по основу штедње.
На који начин АИК Банка подстиче штедњу?
Слушајући пажљиво наше клијенте настојимо да сагледамо све њихове захтеве и потребе, како бисмо на тај начин развили понуду савремених штедних производа и услуга, нудећи бројне иновације окренуте дигиталном банкарству и савременим каналима дистрибуције. Препознавање потреба клијената, уз понуду бројних иновација, чини АИК Банку већ дуги низ година једном од најуспешнијих банака у Србији којој је велики број клијената поверио своју штедњу.
Који је основни критеријум којим се грађани воде приликом одабира банке којој ће поверити своју штедњу?
Грађани од банке, пре свега, траже сигурност, поверење, добар производ штедње који одговара њиховим потребама, као и коректан однос банке према њима. Да би се придобило поверење грађана банка мора бити финансијски стабилна и поуздана, мора имати висок износ капитала и широк спектар производа и услуга, како би клијенти могли на најбољи могући начин да задовоље своје потребе. Такође, параметри којима би грађани требало да се воде приликом одабира банке којој ће поверити своја средстава свакако су и профитабилност банке, солвентност, ликвидност и савременост у смислу увођења нових сервиса на линији дигитализације, па све до личног контакта штедише са службеником банке у филијали банке.
Коментари